11 ian. 2011

Iubesc...

...ziua de azi. Nu stiu de ce, poate ca e una din zilele alea in care am chef sa stau degeaba, sa fac totul in ritmul meu, sa ma uit la cer si sa nu ma intreb ce va fi maine. Nu-mi pasa ce va fi maine.
Imi place ca afara e frig si inauntru cald si bine. E liniste si miroase a cafea in toata casa si lenea asta placuta e asa de dulce si... astazi nu lipseste nimic.
As vrea sa nu ma mai grabesc niciodata sa traiesc. As vrea sa ma bucur de orice rahat care se intampla. As vrea ca oamenii sa zambeasca mai mult...

Later edit: E seara. Simt nevoia sa spun atatea, dar nu stiu cum. Nu pot sa adun toate aceste mici bucurii la un loc pentru a le intelege si defini. Imi imaginez ca-n mintea mea e un spectacol de artificii si miliarde de scantei colorate sar de colo colo lipsite de control. Daca incerc sa le prind dispar imediat...
Ma simt implinita. Acum stiu ca am facut tot ce mi-a stat in putinta pentru a transforma niste ore obisnuite intr-o zi minunata. Acum pot spune ca am facut oamenii sa zambeasca mai mult. :)
E o satisfactie imensa - sa vezi cum ceilalti sunt fericiti datorita tie, chiar si pentru o secunda.
Am invatat ca fiecare intamplare pozitiva, indiferent cat de mica, trebuie impartita cu lumea. Nu poti pastra asa ceva doar pentru tine. Trebuie sa te exprimi, sa-ti stergi limitele, pentru ca dragostea pe care o daruiesti ti se va intoarce inzecit.
Acum mai am un singur lucru de facut.

Un comentariu:

Interzisa. spunea...

Adevarat ce zici tu.... si cat de tare as vrea sa pot schimba tragedia in basm....:(

Trimiteți un comentariu