25 mar. 2009

perfection


nu exista lucru mai perfect pe lumea asta, decat fericirea. sunt inconjurata de prea mult bine, de prea mult frumos, de o iubire si de o lume incredibil de minunata. e extraordinar sa simti ca nu mai poti tine in tine atatea sentimente pozitive. e divin. e uitmitor, sa deveniti unul, un intreg, un tot, un univers. am ajuns la stadiul in care pur si simplu nu mai am ce sa-mi doresc, si poate nu imi va ajunge o viata pentru a demonstra ca un lucru care depaseste limitele umane, depaseste viata in sine, depaseste infinitul prin perfectiunea si exista sa simpla, depaseste gandurile si puterea mea de a alerga dupa ele, depaseste sentimentul iubirii, este mai presus decat el, mai presus decat fericirea, mai presus decat tot universul si decat tot ceea ce este, a fost si va fi vreodata, a atins ceva ce eu uitasem cu desavarsire ca exista.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu