17 mai 2009

Sa nu crezi nimic


Sa nu crezi niciodata ca "tie nu ti se poate intampla". O sa ti se intample.
Sa nu crezi ca "ai timp suficient sa-i spui ca o iubesti". Nici n-o sa apuci sa realizezi ca timpul a trecut, iar persoanele dragi iti sunt luate mult prea repede.


Eu inca fac asta. Eu inca am timp suficient, mie nu mi se poate intampla nimic rau, eu inca ma tin pe picioare si stiu ca viitorul imi apartine. Asta cred in fiecare zi. Si totusi, sunt momente in care imi dau seama ca suntem in 2009, si nu in 2006, cum credeam eu, ca sunt o multime de lucruri pe care inca nu le-am spus, o multime de sentimente de care nimeni nu are habar, o multime de oameni pe care as vrea sa ii vad.
Si trec in fiecare zi pe langa persoane la fel de inconstiente ca mine, persoane pentru care "maine" nu mai exista, dar nimeni nu stie nimic. Toti "mai avem timp". Si cand apare momentul in care timpul ala te anunta ca nu mai vine, iti dai seama brusc de greseli pe care le-ai facut si nu mai poti sa le repari, de oameni pe care ii iubesti nespus si nu mai ai cum sa le arati, intrebari la care n-ai apucat sa gasesti raspunsuri.
Ajungi sa iti doresti cu disperare sa dai timpul inapoi, dar asta nu se poate. Stiu ca toti facem aceleasi greseli. Rutina de zi cu zi e cel mai frumos lucru din viata noastra, nimicurile, hainele, cumparaturile, cariera si televizorul. Deschide ochii. Sunt lucruri mai importante. Da. Stiu. Lucruri importante pe care maine o sa le uiti. Lucruri importante care maine vor fi banale. Dar care astazi sunt importante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu