15 iun. 2009

some days are better than others

din ce in ce mai des mi se pare ca nimic nu e corect. si, mai rau de atat, totul este confuz. intr-o zi totul pare ca se duce dracu, in urmatoarea gasesc un rest de speranta uitat pe undeva. intr-o zi ma supar, apoi imi dau seama ca nimeni nu e perfect. si trec peste. dar de fiecare data realizez ca am facut o greseala. ar fi tebuit sa se termine, acum mult mult timp, ar fi trebuit sa pun capat vietii asteia duble pe care o duc. putem fi frumosi doar intr-o zi din doua, putem sa gandim perfect doar intr-o situatie din doua, putem trece doar peste o singura problema. stau si ma intreb de ce cateodata suntem atat de naivi incat avem impresia ca putem fi mereu destepti, mereu cu picioarele pe pamant, mereu deosebiti.
si daca se intampla ca acest gand sa ne ajute cateodata, apare cineva care iti zice "hai ma, nu fi suparat, doar stii ca niciodata nu o sa le ai pe toate." BUM. cum sa nu cazi de unde abia ai reusit sa te ridici?
adica tu tot timpul asta ai fost mintit? ai crezut ca esti asa cum le place "lor" sa fii? a venit timpul sa stii ca nu le place deloc. mereu e ceva mai bun. new updates available! parca ar mai conta acum acea vesnica expresie "nu-mi pasa ce cred altii". pana si ea si-a pierdut din valoare.
mai demult am invatat ca anumite cuvinte ar trebui sa insemne ceva. iar acum invat ca nu ar trebui sa insemne nimic. niciodata nu sunt reale. numai minciuni pe care acum stiu cum sa le descopar. sunt ascunse dupa vorbe frumoase si dupa gesturi extraordinare, dar false. m-am saturat sa cred toate porcariile astea. nu mai am nevoie de ele. si nu mai vreau nici o parere sincera pentru ca mi-e imposibil sa mai cred in asa ceva. nici macar nu stiu daca exista.
si am mai invatat sa nu ma mai leg de nimic. pentru ca toate lucrurile pe care le iubesc ma ucid, iar eu nu pot decat sa privesc si sa le multumesc ca exista.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu