9 iun. 2009

unic vs comun


dupa lungi si interminabile (nici acum nu le-am finalizat) discutii, mi-am dat seama ca subiectul "oameni" este inepuizabil. indiferent cat ai vorbi despre ei si indiferent de statutul social, o sa apara categorii noi. intotdeauna.


1.prietenii pe care ii vei iubi tot timpul pentru ca i-ai cunoscut acum sute de ani si de atunci au ramas neschimbati.
2.persoanele care toata viata au avut impresia ca sunt unice, dar care se schimba dupa cum bate vantul. niciodata nu o sa fie fericite, pentru ca lucrurile materiale sunt pe primul loc in topul lor.
3.femeia de tipul "sunt urata, iubeste-ma" care toata ziua o sa planga pentru ca are curul mare, picioarele strambe si tatele mici. dar asta doar ca sa o contrazici tu, doar ca sa-i spui "draga mea, nu e adevarat, esti cea mai perfecta persoana pe care am vazut-o in viata mea!"
4.femeia barbat. (nu necesita definitie)
5.barbatul femeie (nu necesita definitie)
6.tipul omului comun cu o mentalitate ca oricare alta, cu un stil pe care il vezi peste tot. cel care face numai ce i se pare cool si numai ce aproba turma.
7.si bineinteles,persoana cu care vrei sa ramai pentru totdeauna. cea care are tot ce ii trebuie, nu ii gasesti nici un defect fizic sau moral. (specimen extrem de rar)


desigur, ma lovesc din nou de gandul ca nimeni nu e perfect. si atunci... categoria a 7a...? oare nu o putem intalni decat atunci cand ne indragostim? si cand ne indragostim suntem atat de orbiti de sentimente incat vedem in ceata? este intr-adevar minunat cand gasesti persoana pentru care ai face orice, la care nimic nu te deranjeaza si nimic nu e la fel ca la ceilalti. dar cum ramane cu oamenii perfecti care sunt asa pentru ca asa s-au nascut? exista asa ceva? oare iubim pe cineva pentru ca este frumos, sau este frumos pentru ca il iubim?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu