28 iun. 2009

Time is what keeps everything from happening at once.

Nu poti sa-ti dai seama de sensul acestei fraze daca nu o traiesti pe propria piele, daca nu te familiarizezi cu senzatia pe care ti-o ofera. Nu am vrut niciodata sa cred ca timpul le vindeca pe toate, din cauza profunzimii cu care vedeam lucrurile. Ori iubeam la nesfarsit, ori sufeream la nesfarsit. Dar nu vroiam sa accept ideea de a trece peste anumite etape importante in viziunea mea. Acum realizez ca ceea ce au spus oamenii dintotdeauna are un sens incredibil de adevarat. Timpul si-a pus amprenta si pe ideile mele care pareau atat de greu de uitat. Cred ca pur si simplu l-am lasat sa treaca, constient sau nu, peste tot ce s-a intamplat, fara sa ma chinui sa intervin sau sa reactionez, fara sa incerc macar sa-mi dau seama ce se intampla cu mine, fara sa gandesc rational. Si odata cu timpul, sentimentele mele au capatat o noua forma. Poate ca inca nu a reusit inca sa vindece complet ce a fost, dar m-a facut sa o las mai moale, sa ma gandesc din ce in ce mai putin la tot, si sa simt din nou cu inima si nu cu mintea.
Si totusi, in acest moment ma intreb daca oamenii uita intr-adevar, sau pur si simplu iarta. Sau poate amandoua? Poate ca in subconstientul nostru iertam chiar daca nu ne dam seama, sau uitam fara sa vrem, din cauza timpului care trece. Sau poate vrem doar sa ne prefacem, cand de fapt intr-un moment in care avem timp sa ne aducem aminte, furia incepe sa urle in noi ca la inceput. Si daca ne prefacem, incet incet ajungem sa ne si credem.
Am ajuns sa iubim chiar atat de mult incat nimic nu e mai important decat asta? Putem oare sa infruntam orice de dragul sentimentelor noastre?
E mai bine sa trecem cu vederea greseli uriase, sau sa acceptam si sa incercam sa intelegem motivul acestor greseli?
Cred ca la un moment dat furia dispare si incepem sa vedem ca sufletul e mai presus de orice altceva. Atunci iertam. Iar timpul refuza sa se opreasca, continua sa mearga incet, dar sigur, catre un final fericit. Si atunci uitam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu