16 oct. 2009

such a perfect day

In ciuda faptului ca dimineata a inceput prost, astazi e una din zilele in care absolut nimic nu ma poate intrista. Nici macar ploaia, frigul si vantul din ultimul timp. Pentru mine e soare si e vara, iar celulele mele inca umbla imbracate in tricou prin organism. La mine e frumos si placut, cel putin azi.
Astazi e una din zilele in care nu imi lipseste nimic, in care sunt fericita sa am alaturi de mine persoane extraordinare.
E una din zilele in care ma multumesc cu acele nimicuri pe langa care trec de fiecare data si pe care le ignor. Sa ma uit la flori, de exemplu. Mi-am adus aminte ca mie de fapt imi plac florile.
Si voi adormi zambind si gandindu-ma ca, intr-un fel, astazi sunt o persoana norocoasa, pentru ca am un refugiu in care ma ascund, cand e greu. Am o poarta spre o lume frumoasa. Am vise. Am o gramada de oferit. Si mai ales, am cui sa ofer.
Si poate n-o sa dureze mult. Poate maine o sa se intample ceva rau. Dar astazi, am puterea sa zic "nu-i nimic".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu