16 nov. 2009

Cacanari

Astazi am descoperit si eu, in sfarsit, cata oboseala s-a acumulat in mine, in toti acesti ani, de cand am inceput sa-mi constientizez existenta. Pur si simplu am explodat. Nu am mai putut tine in mine. Am descoperit impulsuri pe care habar nu aveam ca le posed, am descoperit o furie si o ura orgasmica. Urasc oamenii. Din tot sufletul meu si din tot ceea ce sunt eu, ii urasc. M-am saturat de o societate cacacioasa, de un popor de idioti si... cum se zice in romana mentally challenged? Imi venea sa merg pur si simplu sa-i iau de guler, sa-i lipesc cu fata de perete si sa-i pun sa-mi explice de ce e asa cum e. Retardati, inapti, inculti, dobitoci si absolut tot ce e rau. Asta ma inconjoara pe mine zi de zi, cu asta am fost fortata sa ma obisnuiesc sa traiesc. Iar astazi mi-am pus intrebarea magica: DE CE? Pentru cine respectam regulile astea? Pentru ce dam bani, pentru ce votam, pentru cine votam? Credeti ca nu vad cum ii desenati mustati lu' Geoana si cum taiati in bucatele toti fluturasii cu "traiti bine"? Si bine faceti! De ce nu o faceti mai mult, mai des, mai tare? Ei se pisa pe noi, noi de ce nu am face la fel? Jur pe tot ce exista ca niciodata in viata mea nu o sa votez pentru aceasta mizerie, pentru aia mai inalti in grad decat noi, pe care ii doare fix in cur. Mergem sa ii privim cum se vaita de durerea-n cur si sa le zicem "nu-i nimic, ca trece".
M-am saturat. Nu mai vreau sa traiesc cu niste idioti. Vreau sfarsitul lumii promis in 2012.


later edit: frate. nu va speriati. nu mai stiu ce aveam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu