20 nov. 2009

love is all i have to offer

Se spune ca ura e la fel de intensa ca iubirea. Iubesti din tot sufletul, sau urasti din tot sufletul. Niciodata amandoua in acelasi timp. Dar oare se poate sa urasti cu jumatate de suflet, si cu cealalta jumatate sa iubesti? Probabil ca da.
Da, persoane foarte dragi mie m-au dezamagit, fiecare in felul specific, asa cum au stiut cel mai bine sa o faca. Poate le-a parut rau, sau poate nu, n-o sa stiu niciodata si nici nu prea ma mai intereseaza, pentru ca nu eu sufar. Nu eu am gresit. Nu ii urasc. Ii iubesc la fel de mult, dar nu mai am incredere. Asta este singura schimbare.
Sentimentele nu depind de anumite persoane sau de actiunile lor, sau de felul in care te trateaza sau iti vorbesc. Sentimentele depind numai de tine si de capacitatea sufletului tau de a le primi si de a se bucura de ele cu fiecare secunda. Simte-te bine cand iubesti, cand urasti, cand astepti, cand esti fericit sau trist. Si nu te gandi la factorul care te-a determinat sa fii asa. Bucura-te de sentimentul in sine, de schimbarea care se produce in tine si de felul in care reactionezi la ea.
Am ajuns la punctul in care iubesc aceasta dezamagire, pentru ca am descoperit ce inseamna. E o stare si o senzatie noua, e placut sa realizezi cat de multe pot incapea in inima unui singur om si in cat de multe feluri poate fi influentat. Mi-a parut rau, da, dar nu neaparat pentru mine sau pentru celalalt. Mi-a parut rau ca s-a rupt ceva. S-a distrus ceva. S-a terminat ceva. S-a terminat o noua etapa. Dar gata, e timpul pentru urmatoarea. Trebuie sa-i facem loc sa se intample.
Nu o sa plang niciodata pentru ca mi-am pierdut increderea in ei. Nu am absolut nici un motiv. Singurul lucru care imi lipseste sunt amintirile. Pentru ca amintirile merita sa existe acolo undeva in capul tau. Ai invatat ceva nou si nu trebuie sa uiti. Trebuie doar sa lasi usa deschisa. Oamenii vin si pleaca. Nu ai ce sa faci. Sa nu-ti para rau. Iubeste-i in continuare si nu te incarca cu atatea sentimente negative, pentru ca totul se intampla cu un motiv, iar oamenii sunt pusi in viata ta doar ca sa inveti acest lucru.
Poti sa urasti cu jumatate de suflet, si cu cealalta jumatate sa iubesti? Eu nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu