12 nov. 2009

Man-Bird-Pig


Daca gripa porcina este hibridul gripei aviare, porcine si umane, de ce se numeste porcina?
Nu inteleg. Adica tu-mi spui mie ca pasarea si-a suflat mucii in mancarea porcului pe care l-am servit noi de craciun? Dar eu nu mananc bietu' animal. E doar un porc. Lasati porcul sa traiasca! Dar gata, ca dam in altele.
Neah.
Gripa porcina este un experiment esuat in laborator. Asta e, se mai intampla, nu e nimic interesant, asta e tot. E vechi. E de mult timp. Absolut niiiici o tragedie. Ati vazut destule filme cu Bruce Willis si Angelina Jolie.
Au mai fost pandemii d-astea si prin '50 si prin '98 si probabil de cand exista omenirea pe planeta, si uite-te la mine cum respir. Cum de fac asta? Este incredibil, i'm aliiiive muhaha! Gripa porcina cere masti, batiste de unica folosinta, gel dezinfectant Touch si mai ales, vaccinuri. Niste vaccinuri care au omorat sute, daca nu chiar mii de oameni de-a lungul timpului. Vrem sa scapam de una, dam in alta. M-am nascut gresit aici, sau poate m-am nascut gresit in general, pentru ca ma uit la oameni si nu imi vine sa cred la ce s-a ajuns, pur si simplu.
Copii speriati care urca in tramvai cu cacatu ala la gura, de parca asa ar rezolva ceva. E un copil. Dar tu, ca parinte, in loc sa-ti faci griji pentru educatia lui, il inveti sa ii fie frica de ceva inexistent. Ai vazut tu pe strada vreun bolnav de gripa porcina? Crezi tu ca poti sa te ridici din pat cu febra si muci, iar pe langa asta sa-ti versi ficatu' si sa-ti scoti amigdalele prin urechi? Ce bolnav ar umbla pe strada asa? Ma rog, sa zicem ca virusul circula, ca nu-ti dai seama cand il iei etc. Dar totusi... In fine.
Am mai vazut oameni care se feresc de alti oameni care stranuta. "A stranutat, fugiti repede, departe, cat mai departe, sa dati peste altu' care stranuta si el!" Nu conteaza praful, alergiile, simpla raceala sau vantul. Conteaza doar gripa porcina! Care salasluieste in sufletul fiecaruia dintre noi. Suntem atat de atasati de ea, ce mult o iubim! N-o lasam sa plece deloc. E acolo, in noi si ne vegheaza, si la cel mai mic semn vine si ne omoara. Nu suparati gripa porcina!
Dar sa revenim la vaccin. Am auzit atatea porcarii, atatea aberatii si aiureli, incat deja mi se pare amuzant. Suntem niste cobai, noi oamenii astia inca in viata. "E mai bine sa previi decat sa tratezi". Sigur? Stiati ca acest vaccin nu are nici un efect? Dar guvernul il cumpara. Nu le pasa de contraindicatii, de reactii adverse. Prefera sa avem cancer decat sa se trezeasca cu o epidemie de gripa. S-au cheltuit miliarde de dolari pe cacatu asta de "antidot" care nu face decat sa te omoare mult mai repede.
Dar putem muri oricum. De gripa porcina, de cancer, sau striviti de un copac. Asa e lumea. Trebuie sa exageram. Exageram cifrele si procentele. Exageram cu masurile de precautie. Cu absolut tot. N-au murit atat de multi oameni, nu va luati dupa tot ce auziti la televizor. Rata a fost mai mica, totul e fals si amplificat, pentru ca noi nu putem fi sinceri, ci trebuie neaparat sa ducem acest razboi. Pana la urma tot la bani se ajunge. Vor bani. Vor sa va sperie, ca sa dati 5 euro, sau cat costa porcaria aia. Mai bine-mi iau o bere. Bagati-va copiii in cusca, pentru ca vine sfarsitu' lumii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu