15 iul. 2009

Despre Ignoranta

Am invatat ca Sfanta Ignoranta este singura care demonstreaza superioritatea ta. Cand posezi aceasta calitate, nervii tai stau la locul lor fara sa se consume cand ceva te deranjeaza. Oamenii care vad extrem de multe erori in comportamentul si mentalitatea noastra, fara se se uite intai la ei insisi sunt, de obicei, motivul principal pentru care zi de zi ne doare capul. Astazi am descoperit ca nimic nu imi poate zdruncina increderea in mine cand stiu mai bine ca oricine cata dreptate am, asa ca am decis sa stau, sa ascult pana la capat si sa ma amuz. Insulte mai dure ca niciodata au venit spre mine ca niste sageti, dar, pentru prima data nu m-au atins. Pentru ca nu erau adevarate. Se pare ca in sfarsit mi-am dat seama de lipsa de inteligenta din creierul uman. Deci, ce s-a intamplat, ti s-au epuizat ideile? Ce o sa mai faci acum, ce o sa mai spui impotriva mea? Tu chiar nu vezi cata lume iti intoarce spatele? Nu stiu daca ne e scarba sau mila de tine, sau poate amandoua, dar cred ca nici macar nu meriti sa te privim, ca sa nu mai vorbesc de comunicare. Nu vad cum ai sa reusesti sa ma tragi in jos, la nivelul tau, pentru ca sunt cu mult deasupra ta ca sa te aud. Eu zic, inainte sa incepi sa torni aceste cuvinte, sa te uiti in oglinda si sa te transformi intr-un om mare, pentru ca, si asa pretinzi ca esti unul dintre ei. Ei bine, eu sunt aici sa te contrazic, sa evidentiez imensa diferenta dintre mine si tine. Nu ai cum sa cresti atat de repede, imi pare rau. Invata sa uiti, si invata sa nu mai atragi atentia asupra ta in cel mai ingrozitor mod posibil. Ai facut greseli oribile si noi am decis sa trecem peste ele. Cu toate astea, ai tinut mortis sa ne amintesti cata prostie ai in cerebel.

Da. Cu totii ne-am lovit de o poveste asemanatoare, de oameni care se cred perfecti, nici nu mai are rost sa ii descriu inca o data. Sunt acele persoane penibile care habar nu au cata lume le uraste. Persoane care incearca cu toata forta sa ne faca sa credem ca defectele lor sunt de fapt calitati unice. Pacat ca inca nu au invatat cum se face asta. E timpul sa crestem mari, oameni buni. Sau, daca nu ne simtim pregatiti, sa ne intoarcem de unde am venit (nu vreau sa injur, ca as spune ceva de organul genital feminin).

Iar acum, pentru cei ca tine:

1.Sa stii ca vocabularul tau nu ma impresioneaza absolut deloc.

2.Argumentele tale impotriva mea nu sunt suficient de puternice, deoarece tu te bazezi pe putinele ore pe care le-am petrecut impreuna.

3.Pastreaza-ti parerile pentru tine, nimeni nu ti le-a cerut.

4.Nu te mai preface ca tii la cineva. E scarbos si penal.

5.Explicatiile tale sunt prea paralele cu ceea ce se intampla de fapt.

6.Rezolva-ti propriile probleme, nu ii atrage si pe ceilalti in ele, nu suntem aici pentru tine, ci pentru cei care inseamna cu adevarat ceva.

7.Mai bine taceai dracului din gura, stiam oricum ca idiotenia ta e mai presus de orice altceva.

8.Dupa ce faci mizerie, mai fa si curat, ca pute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu