24 iul. 2009

Oameni de plastic

Astazi mi s-a aprins in cap un beculet care spunea "nu conteaza cum te simti fizic, ci spiritual." Bun. M-am gandit aproximativ 10 minute de ce mi-a venit ideea asta si ce vrea sa insemne, pana am ajuns la o concluzie. Am descoperit ca vad oameni normali, cu case si familii normale, care se poarta ca in filme. Ca in dramele romantice, sau ca in serialele pentru femei. Ma tot intrebam de ce. M-am gandit ca e ceva in neregula cu mine, ca ar fi trebuit sa ma nasc in epoca de piatra sau ca ar fi bine sa ma inchid intr-un beci si sa stau pe intuneric. Da, asa m-as simti bine. Eu cu mine, pe intuneric. In felul acesta nu m-as mai putea compara cu tot ce vad zilnic. Nu as mai vedea decat ce e in mine si am un feeling ca mi-ar placea destul de mult.
Si stiti de ce? Pentru ca nu e ceva in neregula cu mine. Ci cu voi, cei care vreti atat de mult sa fiti perfecti. M-am saturat de ce vad peste tot. O piele fara defect (traiasca fondul de ten!) si picioare strambe. Par rar si machiaj impecabil. Ochi frumosi si dinti lipsa. De ce nu puteti uita de aceste mici accesorii ale frumusetii? Nu sunteti ca in filme. Nu. In viata reala chiar aveti voie sa nu folositi fondul de ten. Puteti sa nu faceti dus o zi. Aveti voie sa purtati sutien rosu si chiloti albi. Nu se supara nimeni. Daca ratati o zi la cosmetica, asta nu va va afecta cu nimic viata sexuala. Daca pijamaua nu e de firma, nu e un motiv sa zici ca nu ai suficienti bani. Nu o sa vezi nicaieri familia perfecta, cu casa perfecta, cu fizicul perfect, cu copilul perfect, cu pisica perfecta. Asa ceva nu exista decat in filme. Adica intr-un studio. O gramada de oameni care nu se cunosc, dar se prefac ca se iubesc. Un decor. Machiaj, mult machiaj. O poveste neadevarata. Asta e ceea ce ne dorim?
Nu. Prefer viata reala. In care ai voie sa mori de cald sau de frig, in care ti-e pofta de cola si nu ai in frigider, in care iubitul tau te vede la fel de frumoasa indiferent ce ti s-ar intampla. In care exista probleme adevarate si rezolvari adevarate ale problemelor adevarate. Nu avem nevoie de alte persoane care sa-si etaleze perfectiunea in fata noastra, din moment ce noi o avem deja in suflet.
Sunteti niste oameni de plastic si traiti intr-o casa de papusi din plastic. Cu un televizor mic, de plastic. Plastic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu